Catalizator Honda 784A0757 / 179 / 784A0581 / 107

Catalizator Honda 6Y2A1152140

Catalizator Honda 5521 / AGA2

Catalizator Honda 5K24 / AGA6

Catalizator Honda WAG 10266

Catalizator Honda WAT 10249

Catalizator Honda WAG 103960

Catalizator Honda WAG 10168

Catalizator Honda 2X4

Catalizator Honda 2YC

Catalizator Honda N43 / A04408 / 85ZB0060 / 712L0G

 

Honda – o istorie nascuta din pasiune

 Soichiro Honda s-a nascut pe 7 noiembrie 1906 in Komyo, fiind cel mai tanar copil al Gihei Honda. Desi au trecut zeci de ani de atunci, stim ca Gihei si-a deschis un magazin de biciclete in perioada in care acestea incepeau sa devina populare in Japonia. Cu timpul, Gihei a inceput chiar sa repare bicicletele uzate pe care le revindea la preturi competitive, transformandu-si afacerea intr-una din cele mai competitive din cartier.

Crescand si ajutandu-si tatal in afaceri, Soichiro Honda si-a dat seama ca si-a descoperit chemarea, dupa ce a vizitat casa unui prieten, Kenzaburo Inukai. Acolo, soarta i-a scos in cale un mic motor, inspiratia care avea sa determine infiintarea unei companii care va face istorie. In septembrie 1948, fonda Honda Motor Co, in Itaya – Cho, Hamamatsu si un an mai tarziu lansa primul produs original Honda, motocicleta A-type. In acelasi an Takeo Fujisawa s-a alaturat echipei manageriale si a devenit partenerul de nadejde al lui Soichiro Honda. Impreuna, ei aveau visul de a transforma compania in numarul unu la nivel mondial.

Timpul trecea iar Honda a ajuns cel mai mare producator de motociclete din Japonia, castigand cursele de anduranta la categoriile 350 cmc si 500 cmc. Cu vasta experienta in producerea motoarelor, in anii ’60 decide ca a venit momentul sa se lanseze si pe piata automobilelor. Cererea pentru automobile personale era in crestere iar productia interna de automobile a Japoniei parea deja sa se incline spre autoturisme in loc de camioane.

Dupa cercetari temeinice si experimente, Honda surprinde Japonia la cel de-al 13-lea Salon Auto de la Tokyo. Evenimentul a tinut doua saptamani si a fost gazda unui numar record de vizitatori, peste 1,5 milioane. Asa cum arata insemnarile din acea vreme, vedetele Salonului Auto au fost modelul Corrola al celor de la Toyota si N360, modelul celor de la Honda.

Exportul modelelor N360 si N600 a inceput in anul 1968 si, dupa doar doi ani, productia in masa a vehiculelor din clasa N a depasit 1 milion de unitati.

Compania, aflata pe un trend ascendent a devenit din ce in ce mai orientata catre nevoile clientilor. Initial, Honda producea automobile pe care le considera bune pentru client insa, o data cu acumularea experientei in domeniu si-au schimbat filozofia si au inceput sa produca autovehicule care incercau sa satisfaca necesitatile clientilor. Primul astfel de autovehicul ce urma noua filozofie a companiei a fost modelul Honda Life care a fost lansat in anul 1971.

De-a lungul anilor, Honda a capatat un renume international si produsele au inceput sa fie adaptate si pietelor din Europa si SUA. In scurt timp, cei doi lideri Honda si-au vazut visul cu ochii si lansau in anul 1972 modelul Civic. Imediat dupa aceasta lansare, Honda marcheaza inca doua premiere – modelul Integra Type R primeste primul motor din lume aspirat natural care depaseste 100 CP /litru si echiparea in premiera mondiala a unui autoturism Honda Civic cu o cutie de viteze cu variatie continua a rapoartelor de transmisie.